top of page
Writer's picturesuppdiet

Erogenix


Gambaran Keseluruhan Erogenix


Sekiranya anda seorang lelaki yang menghadapi masalah kesihatan ereksi, anda mungkin telah mempertimbangkan makanan tambahan herba. Mereka tidak memerlukan resep, dan ada yang lebih murah daripada ubat.

Anda mungkin telah membaca Erogenix ulasan lain dan merasa teruja dengan apa yang pelanggan sampaikan. Tetapi sebelum anda membelanjakan wang anda, anda harus mengetahui semua fakta mengenai produk ini.

Dan dalam tinjauan hari ini, itulah yang kami berikan kepada anda: fakta. Oleh itu, lihatlah ulasan kami yang tidak berat sebelah tentang Erogenix.


Bagaimana Erogenix Berfungsi?


Erogenix menggunakan formula yang paling semula jadi untuk meningkatkan gairah seksual. Tetapi kebanyakannya, tujuan tambahan lelaki ini adalah untuk meningkatkan ukuran ereksi. Ia boleh dilakukan melalui sebatian tertentu yang dikenali sebagai vasodilator.

Vasodilator seharusnya melonggarkan saluran darah sehingga dapat mengalir lebih bebas ke seluruh badan. Ini mungkin berfungsi untuk mendapatkan lebih banyak darah ke zakar, yang mungkin menyebabkan ereksi lebih kuat.


Siapakah Pengilang Erogenix?

Erogenix dibuat oleh syarikat bernama Supplements. Syarikat itu mendakwa bahawa mereka berdedikasi untuk formulasi produk yang telus kerana mereka mahu semua orang tahu dengan tepat apa yang mereka masukkan ke dalam badan mereka.

Mereka membuat pelbagai makanan tambahan, termasuk barang untuk tidur, penurunan berat badan, dan tentu saja, prestasi seksual. Mereka juga menjadikan penggalak testosteron dan suplemen senaman.


pakah Bahan Pada Erogenix?


Sebilangan besar formula Erogenix dikhaskan untuk gabungan bahan yang terdiri daripada 838 miligram keseluruhan produk.

Mereka kebanyakan produk yang pernah kita lihat sebelumnya tetapi sama, berikut

adalah pecahan yang paling penting:

Akar Sarsaparilla - Akar Sarsaparilla secara tradisional telah digunakan untuk merawat keadaan kulit seperti eksim. Terdapat beberapa kajian baru-baru ini yang menunjukkan bahawa ia juga boleh mempengaruhi profil hormon wanita, tetapi ini nampaknya tidak memberi manfaat kepada lelaki.

Astragalus Root –Astragalus telah menunjukkan beberapa janji dalam membantu mencegah keadaan pernafasan atas tertentu Walau bagaimanapun, terdapat sedikit penyelidikan berkualiti yang menunjukkan bahawa Astragalus dapat membantu dengan sebarang keadaan perubatan, apalagi peningkatan lelaki.



2 views0 comments

Recent Posts

See All

Complexia

Complexia Ulasan – Mengapa Anda Harus Menggunakan Complexia Pembakar Lemak? Complexia adalah suplemen makanan yang sedang tren dari lama...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page